Aku hanya Insan biasa..

My photo
aku hanya insan biasa...tiada yg lebih tapi banyak yg kurangnya..menulis itu jiwaku.. aku menulis Dari hati ke hati..aku suka menyelami hati..mencari kekuatan dalam kelemahan..aku belajar memahami dgn setiap KETENTUAN ILAHI..dan setelahku temui dan ku sematkan dihati.."Bila kita tak bahagia skg tidak bermakna kita takkan RASA KEBAHAGIAAN ITU SAMPAI BILA2.. Sabar dgn dugaan, Tabah dgn penderitaan, Ikhlas dalam setiap perubahan, InsyaALLAH,"SAKIT" TU HILANG YG TINGGAL ADALAH HARI2 MENDATANG YG ALLAH SEDIAKAN DGN SEJUTA KELEBIHAN DARI DERITA YG PERNAH KITA TANGISKAN.

Saturday, July 14, 2012

Izinkan aku utk merasa BAHAGIA...

Izinkan aku utk merasa BAHAGIA...
Walaupun hanya sekelumit cuma...
biarkan aku seketika dilamun CINTA..
walaupun hanya dgn KENANGAN AKU DAN DIA
JANGAN DICALARKAN KISAH CINTA KITA
dgn kata2 yg menghiris dan menambah DUKA..
KU TAHU KAU TAHU SEDALAM MANA CINTAKU
dan KU TAHU KAU JUGA TAHU SEDALAM MANA KITA SALING MELUKAI HATI SESAMA KITA...
tidak ku mahu menyalahkan sesiapa diantara kita
kerna kutahu KELEMAHAN KITA ADALAH
SEBESAR MANA LUKA ITU KITA AKAN TETAP SALING MERINDU....
Namun siapalah kita utk MELAWAN TAKDIR
BAHAWA AKU DAN KAMU TAK MUNGKIN BERSATU :(

~babylove~
~butterfly...terbanglah tinggi..setinggi anganku~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...