Aku hanya Insan biasa..

My photo
aku hanya insan biasa...tiada yg lebih tapi banyak yg kurangnya..menulis itu jiwaku.. aku menulis Dari hati ke hati..aku suka menyelami hati..mencari kekuatan dalam kelemahan..aku belajar memahami dgn setiap KETENTUAN ILAHI..dan setelahku temui dan ku sematkan dihati.."Bila kita tak bahagia skg tidak bermakna kita takkan RASA KEBAHAGIAAN ITU SAMPAI BILA2.. Sabar dgn dugaan, Tabah dgn penderitaan, Ikhlas dalam setiap perubahan, InsyaALLAH,"SAKIT" TU HILANG YG TINGGAL ADALAH HARI2 MENDATANG YG ALLAH SEDIAKAN DGN SEJUTA KELEBIHAN DARI DERITA YG PERNAH KITA TANGISKAN.

Saturday, July 14, 2012

DIA YG MAHA KUASA yg menemukan hatiku dan hatinya

Bila aku kata AKU CINTA PADANYA
tidak bermakna aku lupa pada YG ESA
Mana mungkin aku melupakan PADA YG MAHA KUASA..
YG MENCIPTAKAN SEGALA RASA PADA HAMBANYA DIMUKA BUMI INI...
aku rindu pada dia tapi tak akan melebihi rinduku PADA YG ESA..
DIA YG MAHA KUASA yg menemukan hatiku dan hatinya
dan kerana DIA aku kenal erti cinta
dan padaNYA juga AKU MELUAHKAN SEGALANYA...
CINTA bagiku terlalu indah biarpun ada LUKA DIDALAMNYA
ITULAH DUGAAN CINTA YG DIBERI ILAHI UTK KITA HAMBANYA..
Aku hanya mampu BERDOA agar dia yg ku cinta adalah pilihan YG ESA padaku...namun andai kata dia yg ku cinta bukan pilihanNYA...
AKU REDHA DGN KETENTUANNYA...

~babylove~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...