Aku hanya Insan biasa..

My photo
aku hanya insan biasa...tiada yg lebih tapi banyak yg kurangnya..menulis itu jiwaku.. aku menulis Dari hati ke hati..aku suka menyelami hati..mencari kekuatan dalam kelemahan..aku belajar memahami dgn setiap KETENTUAN ILAHI..dan setelahku temui dan ku sematkan dihati.."Bila kita tak bahagia skg tidak bermakna kita takkan RASA KEBAHAGIAAN ITU SAMPAI BILA2.. Sabar dgn dugaan, Tabah dgn penderitaan, Ikhlas dalam setiap perubahan, InsyaALLAH,"SAKIT" TU HILANG YG TINGGAL ADALAH HARI2 MENDATANG YG ALLAH SEDIAKAN DGN SEJUTA KELEBIHAN DARI DERITA YG PERNAH KITA TANGISKAN.

Saturday, May 26, 2012

Janganlah mempermainkan hati

Bila kamu cintakan dia...
janganlah mempermainkan hatinya.
jangan mendekatinya kerna kamu sepi dari kisah cinta yg lalu,
dan sesudah kamu temui jalan bahagia
kamu tinggalkan dia...
kamu mungkin bahagia tapi bagaimana dia yg pernah kamu jadikan sandaran hati disaat kamu TERLUKA?
Tahukah sakitnya JIWA bila didustai?
sakitnya sukar utk diubati...
ibarat tertusuk tikaman pedang hingga ke lubuk jiwa
mungkin dia nampak tersenyum dan tabah
tapi dihatinya..
hanya MENGALIR LUKA YG BERDARAH,
Kalau takut ke ALAM CINTA JANGAN DILALUI JALANNYA
kalau HATIMU MUDAH DIPUJUK DENGAN RAYUAN MANJA
adalah lebih baik kamu BELAJAR JADI ORANG YG SETIA DGN CINTA,
TEPIS DIGODA TAPI KUATKAN KEYAKINAN DIDADA
kerna sakitnya RASA TERLUKA PEDIHNYA TAK TERHINGGA~

~babylove~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...