Aku hanya Insan biasa..

My photo
aku hanya insan biasa...tiada yg lebih tapi banyak yg kurangnya..menulis itu jiwaku.. aku menulis Dari hati ke hati..aku suka menyelami hati..mencari kekuatan dalam kelemahan..aku belajar memahami dgn setiap KETENTUAN ILAHI..dan setelahku temui dan ku sematkan dihati.."Bila kita tak bahagia skg tidak bermakna kita takkan RASA KEBAHAGIAAN ITU SAMPAI BILA2.. Sabar dgn dugaan, Tabah dgn penderitaan, Ikhlas dalam setiap perubahan, InsyaALLAH,"SAKIT" TU HILANG YG TINGGAL ADALAH HARI2 MENDATANG YG ALLAH SEDIAKAN DGN SEJUTA KELEBIHAN DARI DERITA YG PERNAH KITA TANGISKAN.

Saturday, May 26, 2012

Dimana silapnya cinta kita

Tidak ku tahu...
dimana silapnya cinta kita
setahu ku kau sentiasa jujur dgn kata2
tiada dusta dan kau sayangkan aku seperti yg pernah kau ucapkan dulu
dan kita serasi bersama
tapi mengapa kini ku dapati kata2mu memedihkan hati..
disaat kau berduka aku kau jadikan PENAWAR DUKA
tapi bila kau temui jalan penyelesaian buat dirimu
aku kau lemparkan dgn kata2 yg menoreh dijiwa.
apakah KISAH  KITA  SELAMA  INI  HANYA  MAINAN  BUAT MU?
tahukah dirimu  bagaimana aku tersentap hati mengenangkannya?
Dimana dirimu yg dulu?yg tegas dalam setiap yg kau luahkan?
mengapa begitu mudah kau MELUPAKAN......

~babylove~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...