Aku hanya Insan biasa..

My photo
aku hanya insan biasa...tiada yg lebih tapi banyak yg kurangnya..menulis itu jiwaku.. aku menulis Dari hati ke hati..aku suka menyelami hati..mencari kekuatan dalam kelemahan..aku belajar memahami dgn setiap KETENTUAN ILAHI..dan setelahku temui dan ku sematkan dihati.."Bila kita tak bahagia skg tidak bermakna kita takkan RASA KEBAHAGIAAN ITU SAMPAI BILA2.. Sabar dgn dugaan, Tabah dgn penderitaan, Ikhlas dalam setiap perubahan, InsyaALLAH,"SAKIT" TU HILANG YG TINGGAL ADALAH HARI2 MENDATANG YG ALLAH SEDIAKAN DGN SEJUTA KELEBIHAN DARI DERITA YG PERNAH KITA TANGISKAN.

Saturday, May 26, 2012

Setiap Cinta ada dugaannya.

Setiap cinta ada dugaannya...
Setiap rindu ada perindunya,
Setiap detik itu hanya kamu yg menjadi PENGIKAT HATI,
Adanya kamu menyinari hari2ku,
kamu mungkin tak hebat SHAH JAHAN
tapi kamu hebat dihatiku,
walau sering membuat luka,
kamu juga yg merawatnya.
Moga kita kekal hingga ke syurga
tetap jalani hidup ini walau dugaannya berganda
kerna cinta tak kenal putus asa
dan gandingan hati kita BERDUA akan menguatkan lagi
IKATAN YG ADA~

~babylove~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...