Aku hanya Insan biasa..

My photo
aku hanya insan biasa...tiada yg lebih tapi banyak yg kurangnya..menulis itu jiwaku.. aku menulis Dari hati ke hati..aku suka menyelami hati..mencari kekuatan dalam kelemahan..aku belajar memahami dgn setiap KETENTUAN ILAHI..dan setelahku temui dan ku sematkan dihati.."Bila kita tak bahagia skg tidak bermakna kita takkan RASA KEBAHAGIAAN ITU SAMPAI BILA2.. Sabar dgn dugaan, Tabah dgn penderitaan, Ikhlas dalam setiap perubahan, InsyaALLAH,"SAKIT" TU HILANG YG TINGGAL ADALAH HARI2 MENDATANG YG ALLAH SEDIAKAN DGN SEJUTA KELEBIHAN DARI DERITA YG PERNAH KITA TANGISKAN.

Friday, May 25, 2012

Tunggu sekejap

Tunggu sekejap...
aku ingin mencuri pandang wajahmu
walaupun hanya potret mu yg dulu.
Tunggu sekejap...
izinkan aku menetap dihatimu
kerna itu permintaan hatiku.
Tunggu sekejap...
aku masih belum puas mendengar nasihatmu
nasihat tentang setia pada ALLAH YG SATU.
Tunggu sekejap...
aku sedang memujuk hati utk bertahan
agar tidak menitiskan air mata walaupun buat waktu ini.
Tunggu sekejap...
aku sedang menyimpan kenangan kita yg tidak kau hargai itu
kenangan antara kau dan aku yg sentiasa indah dimataku.
Tunggu sekejap..
tutup matamu dan buka mata hatimu..
cuba kau kenang semula kata2mu yg membuat
aku sayang padamu..andai kau sudah mengingati..
simpanlah dihatimu..kerna aku sudah lama SIMPAN DIDALAM HATIKU
dan ia telah sebati dalam JIWAKU~

~babylove~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...