Aku hanya Insan biasa..

My photo
aku hanya insan biasa...tiada yg lebih tapi banyak yg kurangnya..menulis itu jiwaku.. aku menulis Dari hati ke hati..aku suka menyelami hati..mencari kekuatan dalam kelemahan..aku belajar memahami dgn setiap KETENTUAN ILAHI..dan setelahku temui dan ku sematkan dihati.."Bila kita tak bahagia skg tidak bermakna kita takkan RASA KEBAHAGIAAN ITU SAMPAI BILA2.. Sabar dgn dugaan, Tabah dgn penderitaan, Ikhlas dalam setiap perubahan, InsyaALLAH,"SAKIT" TU HILANG YG TINGGAL ADALAH HARI2 MENDATANG YG ALLAH SEDIAKAN DGN SEJUTA KELEBIHAN DARI DERITA YG PERNAH KITA TANGISKAN.

Monday, April 16, 2012

Seandainya aku bisa memegang WAKTU


Seandainya  aku  bisa  MEMEGANG  WAKTU
ingin  sahaja  ku  terus  disisimu,
tidak  mahu  ku  lepaskan  KISAH  KITA,
ingin  sahaja  ku  penuhi  hari  kita  dgn  bersolat  jemaah
memuji  KEBESARAN  ILAHI  BERSAMA.

Seandainya  aku  bisa  MEMEGANG  WAKTU
tidak  akan  ku lepaskan gengaman  tanganmu,
ingin  terus  menjadi  KESAYANGANMU,
dan  biar  kau  tahu  TIADA  NIAT  DIHATI
utk  melepaskanmu  pergi.

Seandainya  aku  bisa  MEMEGANG  WAKTU
Ingin  sahaja  ku  persembahkan  segala PUISI  CINTA
yg  ku gubah  khas  buat  kamu,
agar  kau  tahu  selautan  RINDU  itu  adalah  dariku.
tapi  itu  semua  SEANDAINYA..
aku tahu  aku tk bisa  utk  memegang  waktu  hanya
kerana  CINTAKU  PADAMU.
DIA  lebih  tahu  apa  yg  DIA tetapkan  utkku.
Moga  kau  tahu  RASA  CINTA  KITA  DULU  BUKAN  MAINAN  PERASAAN
tapi  lahir  dari  hati  kita dgn penuh  KEIKHLASAN
Cuma  cinta kita cinta yg  tak KESAMPAIAN~

~babylove~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...