Aku hanya Insan biasa..

My photo
aku hanya insan biasa...tiada yg lebih tapi banyak yg kurangnya..menulis itu jiwaku.. aku menulis Dari hati ke hati..aku suka menyelami hati..mencari kekuatan dalam kelemahan..aku belajar memahami dgn setiap KETENTUAN ILAHI..dan setelahku temui dan ku sematkan dihati.."Bila kita tak bahagia skg tidak bermakna kita takkan RASA KEBAHAGIAAN ITU SAMPAI BILA2.. Sabar dgn dugaan, Tabah dgn penderitaan, Ikhlas dalam setiap perubahan, InsyaALLAH,"SAKIT" TU HILANG YG TINGGAL ADALAH HARI2 MENDATANG YG ALLAH SEDIAKAN DGN SEJUTA KELEBIHAN DARI DERITA YG PERNAH KITA TANGISKAN.

Monday, April 16, 2012

Bila aku terlalu cinta

Disaat ku sedar dlm perjalanan ke hatimu
baru ku tahu semua itu hanya sia2
bilamana kamu yg dulu sudah tidak seperti dulu,
dari yg lembut berbicara
ternyata kini bahasa2mu ibarat api membara
entah mengapa begitu m...udah insan sepertimu berubah laku,
silap kamu atau silapnya aku kerna begitu mudah mempercayai segala kata2mu,
namun aku tak mampu menipu hatiku,
kasih sayang yg ku tanam masih kekal berakar disitu,
seperti kata ibuku,
cinta itu suci..
dan cinta itu tidak pernah salah,yg salahnya manusia
yg sering pergunakan cinta utk kepentingannya..
dan ku harap yg salah itu bukan kamu..
tapi biarlah aku
kerana AKU TERLALU MENCINTAIMU
hingga tidak sanggup melihat kamu DIPERSALAHKAN ~

~babylove~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...