Aku hanya Insan biasa..

My photo
aku hanya insan biasa...tiada yg lebih tapi banyak yg kurangnya..menulis itu jiwaku.. aku menulis Dari hati ke hati..aku suka menyelami hati..mencari kekuatan dalam kelemahan..aku belajar memahami dgn setiap KETENTUAN ILAHI..dan setelahku temui dan ku sematkan dihati.."Bila kita tak bahagia skg tidak bermakna kita takkan RASA KEBAHAGIAAN ITU SAMPAI BILA2.. Sabar dgn dugaan, Tabah dgn penderitaan, Ikhlas dalam setiap perubahan, InsyaALLAH,"SAKIT" TU HILANG YG TINGGAL ADALAH HARI2 MENDATANG YG ALLAH SEDIAKAN DGN SEJUTA KELEBIHAN DARI DERITA YG PERNAH KITA TANGISKAN.

Monday, April 16, 2012

DIA tahu apa yg terbaik buat aku

Ku cuba benamkan duka dijalan terbuka,
belajar menjadi cekal dalam lelah yg terlempar ,
dalam kekusutan membaham resah dijiwa,
ku toleh kanan dan kiri agar tidak ketemu lagi
ku anggap segala itu hanya mimpi
walau ... sebenarnya ia nyata sekali.
sekadar menjadikan pedoman diri,
tidak mahu ku tangiskan lagi dgn apa yg terjadi.
dalam gementar hati ini
ku kuatkan hati dan belajar mengucup setiap TAKDIR ILAHI.
dan jangan ada prasangka pada yg DIA YG ESA,
DIA tahu apa yg terbaik buat AKU.
dan akan sentiasa ku REDHA utk itu.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...