Aku hanya Insan biasa..

My photo
aku hanya insan biasa...tiada yg lebih tapi banyak yg kurangnya..menulis itu jiwaku.. aku menulis Dari hati ke hati..aku suka menyelami hati..mencari kekuatan dalam kelemahan..aku belajar memahami dgn setiap KETENTUAN ILAHI..dan setelahku temui dan ku sematkan dihati.."Bila kita tak bahagia skg tidak bermakna kita takkan RASA KEBAHAGIAAN ITU SAMPAI BILA2.. Sabar dgn dugaan, Tabah dgn penderitaan, Ikhlas dalam setiap perubahan, InsyaALLAH,"SAKIT" TU HILANG YG TINGGAL ADALAH HARI2 MENDATANG YG ALLAH SEDIAKAN DGN SEJUTA KELEBIHAN DARI DERITA YG PERNAH KITA TANGISKAN.

Monday, March 12, 2012

Sekiranya kau tahu...

seandainya dirimu tahu sedalam mana cintaku...

apakah dirimu akan menghargai?

kala puisi ku menari memanggil hati...
...
utk ku fahami betapa rindunya sang hati disaat ini.

mengintai cintamu diawal hari..

ku pupuk cinta ku belai hati..

ku siram dgn perasaan ini agar bertambah mekar disanubari..

dan dirimu tidak tahu kewujudan kasih sayang ini..

kerana aku rela merahsiakan panahan cinta terbuku dihati.

ada baiknya ku pendam kerna ku tahu

kita tak mungkin dapat bersatu...

kau laksana bulan dan aku bukan siapa-siapa dihatimu..

biarku bawa hati ini bersama luka dan bisanya...

akan ku tanggung sendiri kerana menyintaimu walaupun kau tak tahu...dan

kau tetap teristimewa dihatiku..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...