Aku hanya Insan biasa..

My photo
aku hanya insan biasa...tiada yg lebih tapi banyak yg kurangnya..menulis itu jiwaku.. aku menulis Dari hati ke hati..aku suka menyelami hati..mencari kekuatan dalam kelemahan..aku belajar memahami dgn setiap KETENTUAN ILAHI..dan setelahku temui dan ku sematkan dihati.."Bila kita tak bahagia skg tidak bermakna kita takkan RASA KEBAHAGIAAN ITU SAMPAI BILA2.. Sabar dgn dugaan, Tabah dgn penderitaan, Ikhlas dalam setiap perubahan, InsyaALLAH,"SAKIT" TU HILANG YG TINGGAL ADALAH HARI2 MENDATANG YG ALLAH SEDIAKAN DGN SEJUTA KELEBIHAN DARI DERITA YG PERNAH KITA TANGISKAN.

Monday, March 12, 2012

Bukan memujamu tapi mencintaimu...

cinta hatiku..tahukah kamu bahawa dirimulah inspirasi hidupku?

menjadi selimut mimpi malamku..

walau aku sering mengalamun tapi masih berharap lamunan tiu takkan berhenti..

... Dalam setiap lamunan aku meyakinkan diri , cinta hatiku yang kudamba dapat menghadirkan senyum kebahagiaan dalam hatiku..

dirimu adalah cahaya yg menerangi...yg telah mengeluarkan aku dari kegelapan cinta lalu yg kelam..

bait2 cintamu masih kekal didalam gengaman rindu..

yg ku pandu dari hatiku yg satu utkmu.

kepahitan dalam cinta tetap ada tapi ku tepis dgn kata2 sayang darimu..

tiada yg indah selain dari mendengar suara cintamu..

begitulah cinta yg dirimu bawakan padaku...tidak kenal lelah..

sentiasa ada disetiap penjuru hati yg sering menemani..

dan aku akan bertahan dgn cinta ini...

dan REDHA dgn semua KETENTUAN ILAHI...

~babylove~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...