Aku hanya Insan biasa..

My photo
aku hanya insan biasa...tiada yg lebih tapi banyak yg kurangnya..menulis itu jiwaku.. aku menulis Dari hati ke hati..aku suka menyelami hati..mencari kekuatan dalam kelemahan..aku belajar memahami dgn setiap KETENTUAN ILAHI..dan setelahku temui dan ku sematkan dihati.."Bila kita tak bahagia skg tidak bermakna kita takkan RASA KEBAHAGIAAN ITU SAMPAI BILA2.. Sabar dgn dugaan, Tabah dgn penderitaan, Ikhlas dalam setiap perubahan, InsyaALLAH,"SAKIT" TU HILANG YG TINGGAL ADALAH HARI2 MENDATANG YG ALLAH SEDIAKAN DGN SEJUTA KELEBIHAN DARI DERITA YG PERNAH KITA TANGISKAN.

Monday, March 12, 2012

satu rentak...satu bicara..

•´¯`•.♥¸•´¯`•.♥•´¯`•.♥•♪♫♥¸•´¯`•.♥•´¯`•..♥•.♥•♪♫♥.•´¯`•.♥¸•´¯`•.♥
satu rentak...satu bicara..
berulang cuba mengerti masih tidak ku fahami...
merindui dirinya yg TERISTIMEWA..
buah hati kesayangan hamba...
degilnya cinta hingga setia.....
jurang yg ada ditempuhi juga..
pernah terfikir ingin dilupakan sahaja..
apatah lagi jauh dimata..
tapi hati degilnya tak disangka..
pagi,petang siang malam hanya dia wajah kesayangan hamba yg ada..
cemburu mmg ada kerana terlalu cinta hamba pendamkan sahaja..
buah hati kesayangan hamba bukan diri ini terlalu memuja..
tapi entah mengapa...ketegasan mu dalam agama membuat cinta ini terasa mulia..
telah ku pagarkan cinta dikelilingi hati dan jiwa..
agar sentiasa percaya pada dirimu BUAH HATI KESAYANGAN HAMBA...
•´¯`•.♥¸•´¯`•.♥•´¯`•.♥•♪♫♥¸•´¯`•.♥•´¯`•..♥•.♥•♪♫♥.•´¯`•.♥¸•´¯`•.♥

~babylove~
may 2010

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...