Aku hanya Insan biasa..

My photo
aku hanya insan biasa...tiada yg lebih tapi banyak yg kurangnya..menulis itu jiwaku.. aku menulis Dari hati ke hati..aku suka menyelami hati..mencari kekuatan dalam kelemahan..aku belajar memahami dgn setiap KETENTUAN ILAHI..dan setelahku temui dan ku sematkan dihati.."Bila kita tak bahagia skg tidak bermakna kita takkan RASA KEBAHAGIAAN ITU SAMPAI BILA2.. Sabar dgn dugaan, Tabah dgn penderitaan, Ikhlas dalam setiap perubahan, InsyaALLAH,"SAKIT" TU HILANG YG TINGGAL ADALAH HARI2 MENDATANG YG ALLAH SEDIAKAN DGN SEJUTA KELEBIHAN DARI DERITA YG PERNAH KITA TANGISKAN.

Monday, March 12, 2012

Dia tak tahu....

Dia tak tahu betapa aku sayang.....

Dia tak tahu betapa aku cinta...

Dia tak tahu betapa aku terlalu merinduinya.....
...
Dia tak tahu betapa aku rasa kosong kini tanpa dia disisi....

Dia tak tahu betapa aku kelihatan seperti org bodoh apabila bertanyakan org lain ttg keadaannya.....

Dia tak tahu betapa aku ambil peduli ttg dirinya....

Dia tak tahu betapa aku sentiasa mengintainya dari jauh....

Dia tak tahu betapa aku begitu sungguh2 menulis puisi cinta tentang dirinya setiap waktu...

Dia tak tahu betapa aku teringin sangat seandainya dia tahu ini semua...

tapi aku takut kalau dia tahu....kerna bimbang dia akan hilang dari pandangan ku buat selama2nya....

Apa yg dia tahu skg ...

dia tidak pernah ada dalam hatiku pada hal dialah insan yg ku cinta selama ini

dan takkan ku terfikir utk melupakannya sampai bila2 pun...

Walau gelap dunia ini ...

walau ribut melanda..

walau hingga hujung dunia..

hati ini tetap mengekorinya!


~babylove~
march 2011

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...