Aku hanya Insan biasa..

My photo
aku hanya insan biasa...tiada yg lebih tapi banyak yg kurangnya..menulis itu jiwaku.. aku menulis Dari hati ke hati..aku suka menyelami hati..mencari kekuatan dalam kelemahan..aku belajar memahami dgn setiap KETENTUAN ILAHI..dan setelahku temui dan ku sematkan dihati.."Bila kita tak bahagia skg tidak bermakna kita takkan RASA KEBAHAGIAAN ITU SAMPAI BILA2.. Sabar dgn dugaan, Tabah dgn penderitaan, Ikhlas dalam setiap perubahan, InsyaALLAH,"SAKIT" TU HILANG YG TINGGAL ADALAH HARI2 MENDATANG YG ALLAH SEDIAKAN DGN SEJUTA KELEBIHAN DARI DERITA YG PERNAH KITA TANGISKAN.

Monday, May 7, 2012

Setiaku disini

Setiaku disini ...
Biarpun kau sudah tiada....
Biarpun  ada rahsia yg kau simpan,
Setiaku disini...
dalam aku mengusung duka
tika itu juga ku menjaga cinta.
Setiaku disini...
bila kau jadi lemah dan sudah dalam keliru...
bila  kau yg dulu  sudah mati  dihujung rinduku.
Setiaku disini...
bila akhirnya aku yg ditinggalkan didlm waktu
kita yg indah dahulu...
aku duduk disini...
menjadi setia disini tanpa sesiapa disisi...
dan kamu...
terus disitu tinggal dlm KELIRU MU...

~babylove~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...