Aku hanya Insan biasa..

My photo
aku hanya insan biasa...tiada yg lebih tapi banyak yg kurangnya..menulis itu jiwaku.. aku menulis Dari hati ke hati..aku suka menyelami hati..mencari kekuatan dalam kelemahan..aku belajar memahami dgn setiap KETENTUAN ILAHI..dan setelahku temui dan ku sematkan dihati.."Bila kita tak bahagia skg tidak bermakna kita takkan RASA KEBAHAGIAAN ITU SAMPAI BILA2.. Sabar dgn dugaan, Tabah dgn penderitaan, Ikhlas dalam setiap perubahan, InsyaALLAH,"SAKIT" TU HILANG YG TINGGAL ADALAH HARI2 MENDATANG YG ALLAH SEDIAKAN DGN SEJUTA KELEBIHAN DARI DERITA YG PERNAH KITA TANGISKAN.

Monday, May 7, 2012

Biarkan aku menangis

Biarkan aku menangis....
andai itu dapat mengurangkan rasa sakit dilukai....
Biarkan aku menangis...
andai itu cara aku belajar melupakan..
Biarkan aku menangis...
andai itu bisa tenggelamkan "kenangan diantara kita"
Biarkan aku menangis...
andai itu dapat melepaskan rajuk yg tersimpan lama dalam hati ini.
Biarkan aku menangis sepuasnya
kerna itu tanda kasihku padamu
kerna itu tanda dalamnya rindu yg tidak pernah kau tahu
kerna memang itu yg ku punya kini semenjak hati ini
kau curi dan kau biarkan sepi tanpa rasa CINTA  ITU LAGI~

~babylove~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...