Aku hanya Insan biasa..

My photo
aku hanya insan biasa...tiada yg lebih tapi banyak yg kurangnya..menulis itu jiwaku.. aku menulis Dari hati ke hati..aku suka menyelami hati..mencari kekuatan dalam kelemahan..aku belajar memahami dgn setiap KETENTUAN ILAHI..dan setelahku temui dan ku sematkan dihati.."Bila kita tak bahagia skg tidak bermakna kita takkan RASA KEBAHAGIAAN ITU SAMPAI BILA2.. Sabar dgn dugaan, Tabah dgn penderitaan, Ikhlas dalam setiap perubahan, InsyaALLAH,"SAKIT" TU HILANG YG TINGGAL ADALAH HARI2 MENDATANG YG ALLAH SEDIAKAN DGN SEJUTA KELEBIHAN DARI DERITA YG PERNAH KITA TANGISKAN.

Monday, May 7, 2012

Istimewanya kamu dimataku

Sayang...tahukah kamu..
ada yg bertanya padaku..
"siapa kamu" yg telah mencuri hatiku...
ada yg berkata
"kamu tampan dan berharta"
kerna itu aku cinta
malah ada juga yg berkata
"kamu tentu berpendidikan tinggi"
kerna itu aku jatuh hati.
Ya..
kamu tampan setampan ciptaan yg ESA,
Ya..
kamu berharta,harta kamu adalah budi bahasa.
Ya..
kamu berpendidikkan,didikkan Agama yg membuat aku jatuh hati..

bukan rupa paras menjadi pilihan
bukan harta yg ku inginkan
dan bukan berpendidikkan tinggi yg aku pegangkan tapi

Ketegasan dlm Agama dan hati budimu yg ku sanjungi...
aku tahu kau juga ada kekurangan...
begitu juga aku..
disampingmu sudah cukup membuat aku rasa KESEMPURNAAN KITA.
BILA  KITA  SENTIASA MELUAHKAN APA YG  DIRASA  PADA YG ESA..
dan kita terima segala KETENTUAN  YG  DITETAPKAN  DIA~

~babylove~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...