Aku hanya Insan biasa..

My photo
aku hanya insan biasa...tiada yg lebih tapi banyak yg kurangnya..menulis itu jiwaku.. aku menulis Dari hati ke hati..aku suka menyelami hati..mencari kekuatan dalam kelemahan..aku belajar memahami dgn setiap KETENTUAN ILAHI..dan setelahku temui dan ku sematkan dihati.."Bila kita tak bahagia skg tidak bermakna kita takkan RASA KEBAHAGIAAN ITU SAMPAI BILA2.. Sabar dgn dugaan, Tabah dgn penderitaan, Ikhlas dalam setiap perubahan, InsyaALLAH,"SAKIT" TU HILANG YG TINGGAL ADALAH HARI2 MENDATANG YG ALLAH SEDIAKAN DGN SEJUTA KELEBIHAN DARI DERITA YG PERNAH KITA TANGISKAN.

Thursday, May 3, 2012

Hati yg terluka membenamkan jiwa

hati yg terluka membenamkan jiwa...
yg terseksa lagi sengsara...
ada sejuta gorisan didlmnya..
bila dirimu terpaksa dlm rela...
berpura pergi tapi selalu ada..
... menyapu airmataku tika ku beradu lena..
dlm mimpi dirimu menjelma selalu..
dirimu menemani kerna tahu aku yg cukup manja dgnmu..
celik mata dirimu hilang..
yg ada hanya bayang2
ku sentuh tiada tapi bila getaran yg kurasa..ya! itu adalah kamu..
atas sejadah cinta aku sentiasa bermohon agar dpt melupakanmu..
maafkan aku tapi aku tak berdaya menyekat rindu...
aku hanya mampu belajar melupakanmu mungkin itu bisa membuat rindu ini hilang..
andai aku bisa mengikut jejak Tun teja utk melupakan hang tuah..
ingin sahaja ku lakukan.....
"sampai hatimu.. "kata2mu dulu padaku bila ku suarakan ingin berpisah dgnmu
dan kini kata2 ni ku pulangkan buat dirimu..."sampai hatimu kau punahkan seluruh hati yg ku beri padamu....

~babylove~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...