Aku hanya Insan biasa..

My photo
aku hanya insan biasa...tiada yg lebih tapi banyak yg kurangnya..menulis itu jiwaku.. aku menulis Dari hati ke hati..aku suka menyelami hati..mencari kekuatan dalam kelemahan..aku belajar memahami dgn setiap KETENTUAN ILAHI..dan setelahku temui dan ku sematkan dihati.."Bila kita tak bahagia skg tidak bermakna kita takkan RASA KEBAHAGIAAN ITU SAMPAI BILA2.. Sabar dgn dugaan, Tabah dgn penderitaan, Ikhlas dalam setiap perubahan, InsyaALLAH,"SAKIT" TU HILANG YG TINGGAL ADALAH HARI2 MENDATANG YG ALLAH SEDIAKAN DGN SEJUTA KELEBIHAN DARI DERITA YG PERNAH KITA TANGISKAN.

Thursday, May 3, 2012

Dengarlah KATA HATI,RASA DAN RINDU

Dengarlah kata hatiku....
yg sentiasa mencintaimu..
tidak pernah terkurang walaupun dirimu tak tahu...
ku tahu dihatimu masih ada aku tapi dirimu lemah utk mengaku..
ku tahu cintamu begitu tulus hingga aku merasa sayu mengenangkanmu..
...
Dengarlah degup rasa Cintaku...
yg tak pernah henti selagi nafasku ada..
mencintaimu satu kurniaan darinya...
melepaskanmu ...aku terpaksa
tapi percayalah cinta kita cinta yg suci...
tiada janji tapi tetap setia...
yg indah kita simpan dihati..
yg kurang kita buang ke tepi..

Dengarlah bicara RINDU..
yg sentiasa ada disekelilingmu...
ku tahu dirimu menangis didlm hati
begitu juga aku...
Apakan Daya kita hanya mampu merancang..
yg menentukannya Allah yg satu..

Dengarlah sayangku...CINTA HATI ku...
Aku tetap mencintaimu sebagaimana kamu..
Peliharalah kasih sayang dalam hatimu..
jaga hatimu utk ku...
dan ku jaga hatiku utkmu...

~babylove~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...