Aku hanya Insan biasa..

My photo
aku hanya insan biasa...tiada yg lebih tapi banyak yg kurangnya..menulis itu jiwaku.. aku menulis Dari hati ke hati..aku suka menyelami hati..mencari kekuatan dalam kelemahan..aku belajar memahami dgn setiap KETENTUAN ILAHI..dan setelahku temui dan ku sematkan dihati.."Bila kita tak bahagia skg tidak bermakna kita takkan RASA KEBAHAGIAAN ITU SAMPAI BILA2.. Sabar dgn dugaan, Tabah dgn penderitaan, Ikhlas dalam setiap perubahan, InsyaALLAH,"SAKIT" TU HILANG YG TINGGAL ADALAH HARI2 MENDATANG YG ALLAH SEDIAKAN DGN SEJUTA KELEBIHAN DARI DERITA YG PERNAH KITA TANGISKAN.

Thursday, May 3, 2012

Aku wanita biasa,byk kurang dari lebihnya

Hati seorang WANITA begitu lembut sekali..
jgn dimainkan perasaan hati...
kelak akan terkena sendiri..
tiada dendam seandai dilukai.
WANITA yg penuh kasih sayang dihati..
... adalah WANITA yg menghargai CINTA yg dimiliki...
biarpun sidia melukakan hatinya dgn begitu PEDIH sekali.
cuma apa yg terjadi adakalanya berbalik sendiri...
ingatlah CINTA itu murni..
jgn sesekali dimainkan tanpa belas dihati..
kerna tangisan seorang WANITA bukan hanya terlihat diwajah tapi tersimpan didalam hati...bersama dgn nama insan yg dicintai...
Buat Jejaka jangan berkata...
Hari ini cukup menyayangi...
hari esok hilang pegangan diri...tapi tidak pada hati seorang WANITA...
hari ini menyayangi...hari esok ku pupuk dan ku bajai cinta setiap hari...ITULAH HATI SEORANG WANITA...dan
kerana itu "kamu tetap ku sayangi walau mencintaimu ibarat mencalar hati sendiri"

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...