Aku hanya Insan biasa..

My photo
aku hanya insan biasa...tiada yg lebih tapi banyak yg kurangnya..menulis itu jiwaku.. aku menulis Dari hati ke hati..aku suka menyelami hati..mencari kekuatan dalam kelemahan..aku belajar memahami dgn setiap KETENTUAN ILAHI..dan setelahku temui dan ku sematkan dihati.."Bila kita tak bahagia skg tidak bermakna kita takkan RASA KEBAHAGIAAN ITU SAMPAI BILA2.. Sabar dgn dugaan, Tabah dgn penderitaan, Ikhlas dalam setiap perubahan, InsyaALLAH,"SAKIT" TU HILANG YG TINGGAL ADALAH HARI2 MENDATANG YG ALLAH SEDIAKAN DGN SEJUTA KELEBIHAN DARI DERITA YG PERNAH KITA TANGISKAN.

Saturday, April 28, 2012

Rindu itu datang lagi

Rindu....
Ia datang lagi...
puas ku pujuk..tapi RINDU  itu degil...
Diaku,
maafkan aku kerna masih merinduimu dari dulu,kini dan selamanya....
tidak  ku tahu  mengapa...
sedangkan kita sudah  tidak  berbicara  seperti  dulu  lagi...
tapi  ingatan  padamu masih PEKAT  dalam  jiwa  ini....
Puas  ku berdoa  pada yg ESA agar  dapat melupakanmu
namun  masih  tidak  berjaya..
kenapa  begitu?
mengapa  aku  yg harus  melalui  PENYIKSAAN  ini ?
dan  aku  masih  menyimpan  segala  kenangan  kita...
tidak  satu pun  ku buang...
aku  tidak  berdaya  utk  MENGHAPUSKAN  semua  itu..
kenangan  itu  terlalu  INDAH  DAN  TERINDAH  UTK  KU  LENYAPKAN  DARI
kisah  kita..
Diaku...
aku tidak tahu  sampai  bila
aku akan terus  merindui..
mungkin  sehingga nyawa  ku  diambil...
RINDU  sering  menjadi  penemanku  kini,
berbicara  tanpa  suara  tapi dari  rasa RINDU  yg mencengkam  jiwa..
Sudah  suratan  aku  akhirnya  hidup  bersama RINDU ini
dan  terus  disini...
menemani  HATI  YG  MERINDUI.

~babylove~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...