Aku hanya Insan biasa..

My photo
aku hanya insan biasa...tiada yg lebih tapi banyak yg kurangnya..menulis itu jiwaku.. aku menulis Dari hati ke hati..aku suka menyelami hati..mencari kekuatan dalam kelemahan..aku belajar memahami dgn setiap KETENTUAN ILAHI..dan setelahku temui dan ku sematkan dihati.."Bila kita tak bahagia skg tidak bermakna kita takkan RASA KEBAHAGIAAN ITU SAMPAI BILA2.. Sabar dgn dugaan, Tabah dgn penderitaan, Ikhlas dalam setiap perubahan, InsyaALLAH,"SAKIT" TU HILANG YG TINGGAL ADALAH HARI2 MENDATANG YG ALLAH SEDIAKAN DGN SEJUTA KELEBIHAN DARI DERITA YG PERNAH KITA TANGISKAN.

Saturday, April 28, 2012

Persinggahan hati

Mengapa aku  cintakan kamu?
Peritnya  hati  ini  bila  RASA cinta  itu  harus  dikikis ..
namun  masih  lg  tidak  berdaya,
apatah  lg  dalam Istiharahku  DIRIMU masih disitu...
gelak  tawamu,usikkan mu dan cerita dari kamu
masih  ku ingat  lagi,
hingga  saban  hari  menitiskan  air mata hanya kerana
dirimu  masih  dihatiku,
biar  berkali  kau  lukakan  hati  ini,
aku  tetap  berdiam  diri  memerhati,
kerna  cinta aku berdiam kerana kasih aku lupakan  segala yg terjadi,
biarpun  ada  yg  mengatakan 
kau  hanya jadikan  aku  PERSINGGAHAN HATI,
Aku  tetap  menyintai...
dan  tetap  begini.

~babylove~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...