Aku hanya Insan biasa..

My photo
aku hanya insan biasa...tiada yg lebih tapi banyak yg kurangnya..menulis itu jiwaku.. aku menulis Dari hati ke hati..aku suka menyelami hati..mencari kekuatan dalam kelemahan..aku belajar memahami dgn setiap KETENTUAN ILAHI..dan setelahku temui dan ku sematkan dihati.."Bila kita tak bahagia skg tidak bermakna kita takkan RASA KEBAHAGIAAN ITU SAMPAI BILA2.. Sabar dgn dugaan, Tabah dgn penderitaan, Ikhlas dalam setiap perubahan, InsyaALLAH,"SAKIT" TU HILANG YG TINGGAL ADALAH HARI2 MENDATANG YG ALLAH SEDIAKAN DGN SEJUTA KELEBIHAN DARI DERITA YG PERNAH KITA TANGISKAN.

Saturday, April 28, 2012

Andai itu yg kau mahu

Andai benar kau mencintaiku...
Andai benar kau mahu aku melupakanmu,
ku berharap  jangan  kau hadir lagi...
jangan kau fikir aku membenci,tidak pernah terfikir dihati ini
kerna dirimu  tetap kesayangan ku  hingga akhir nanti.
cuma AKU TIDAK  SANGGUP LAGI BERBICARA  DGNMU
betapa berat  hati menanggung kepedihan yg menghantui hingga kini.
aku tidak semudahmu melupakan segala2nya TENTANG KITA.
Itu bukan aku.
Sekali aku kata cinta...
selamanya ku pupuk rasanya HINGGA KE LUBUK JIWA.
WALAU BERKALI HATI INI DISAKITI
aku tetap memelihara cinta ini dgn sendiri,
belum pernah ku lukakan hatimu kerana
AKU TIDAK PANDAI MELUKAKAN HATI ORG YG KU SAYANG,
YG KU TAHU HATIKU SERING DILUKAKAN OLEH ORG YG KU SAYANG dan aku tidak mahu kau rasa KESAKITAN YG KU RASA ITU~

~babylove~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...