Aku hanya Insan biasa..

My photo
aku hanya insan biasa...tiada yg lebih tapi banyak yg kurangnya..menulis itu jiwaku.. aku menulis Dari hati ke hati..aku suka menyelami hati..mencari kekuatan dalam kelemahan..aku belajar memahami dgn setiap KETENTUAN ILAHI..dan setelahku temui dan ku sematkan dihati.."Bila kita tak bahagia skg tidak bermakna kita takkan RASA KEBAHAGIAAN ITU SAMPAI BILA2.. Sabar dgn dugaan, Tabah dgn penderitaan, Ikhlas dalam setiap perubahan, InsyaALLAH,"SAKIT" TU HILANG YG TINGGAL ADALAH HARI2 MENDATANG YG ALLAH SEDIAKAN DGN SEJUTA KELEBIHAN DARI DERITA YG PERNAH KITA TANGISKAN.

Saturday, April 14, 2012

Ku cinta dia kerana dia mencintaiMU

Ya Allah Ya Tuhanku
berikanlah semangat buatku,
jangan biarkan aku tenggelam dek kerana LARA YG MELARAT,
teguhkan hatiku agar jgn kecundang dalam arus KESEDIHAN,
Ajarkan aku mengenal bahagia
yang akan tiba tidak lam...a lagi…
walaupun usia BAHAGIA masih awal buat aku,
akan ku tunggu.
Ya Robbi,
apa sahaja yg kau beri ku terima dgn kerelaan
tanpa prasangka…
ku tahu sebagai hambaMU aku harus menerima QADA dan QADAR MU,
dan terima kasih diatas hadiahMU dulu
bilamana dia yg ku sayang adalah INSAN YG MENDEKATKAN AKU PADAMU,
mengajar aku MENCINTAI…
DAN KU SEDAR ITU SEMUA BILA
AKU MENCINTAINYA KERANA BETAPA DALAM DIA MENCINTAIMU,
biarpun segalanya telah berlalu…
Aku tetap menerima semua itu.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...