Aku hanya Insan biasa..

My photo
aku hanya insan biasa...tiada yg lebih tapi banyak yg kurangnya..menulis itu jiwaku.. aku menulis Dari hati ke hati..aku suka menyelami hati..mencari kekuatan dalam kelemahan..aku belajar memahami dgn setiap KETENTUAN ILAHI..dan setelahku temui dan ku sematkan dihati.."Bila kita tak bahagia skg tidak bermakna kita takkan RASA KEBAHAGIAAN ITU SAMPAI BILA2.. Sabar dgn dugaan, Tabah dgn penderitaan, Ikhlas dalam setiap perubahan, InsyaALLAH,"SAKIT" TU HILANG YG TINGGAL ADALAH HARI2 MENDATANG YG ALLAH SEDIAKAN DGN SEJUTA KELEBIHAN DARI DERITA YG PERNAH KITA TANGISKAN.

Saturday, April 14, 2012

Itu semua ujian dariNYA

Memang aku punya tempat utk BERMANJA
tapi dia juga yg sudah lupa aku manja hatinya.
Memang aku punya PENYEMBUH LUKA HATIKU
tapi dia juga yg melukakan hatiku semula.
katanya dia menyesali apa yg terjadi...
bisa sungguh bait2 kata dari dia
... tapi aku tidak pernah menyesali kerna ku tahu itu ujian DARI ILAHI,
selagi aku bernyawa,
selagi itu ada DUGAAN dariNYA.
Bulan,bintang dan angin
temankan aku disini
kita berbicara biarpun bahasa kita tak sama
tapi kita masih HAMBA YG ESA,
JADILAH PENDENGAR YG SETIA buat aku yg kini
TERLUKA LAGI~

~babylove~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...