Aku hanya Insan biasa..

My photo
aku hanya insan biasa...tiada yg lebih tapi banyak yg kurangnya..menulis itu jiwaku.. aku menulis Dari hati ke hati..aku suka menyelami hati..mencari kekuatan dalam kelemahan..aku belajar memahami dgn setiap KETENTUAN ILAHI..dan setelahku temui dan ku sematkan dihati.."Bila kita tak bahagia skg tidak bermakna kita takkan RASA KEBAHAGIAAN ITU SAMPAI BILA2.. Sabar dgn dugaan, Tabah dgn penderitaan, Ikhlas dalam setiap perubahan, InsyaALLAH,"SAKIT" TU HILANG YG TINGGAL ADALAH HARI2 MENDATANG YG ALLAH SEDIAKAN DGN SEJUTA KELEBIHAN DARI DERITA YG PERNAH KITA TANGISKAN.

Saturday, April 14, 2012

Bila rasa cinta sudah tidak kau rasai lagi

Tanpa kau sedar dlm setiap BICARAMU
telah mengguris hatiku,
setelah hati ini kau curi
kau hiris tanpa ada belas,
Begitu mudah kau melupakan
segala kenangan yg kita lalui bersama,
... seolah tiada erti tiada makna dihati,
tiada daya hati ini utk membenci..
apalagi utk membuang namamu dari hati,
bukan ku minta simpati tapi cukuplah kau
tahu betapa hati ini rasa cukup TERLUKA DILUKAI
andai segala yg kita lalui tak kau rasai lagi…
ku REDHA..tanpa sekelumit dendam dihati.

~babylove~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...