Aku hanya Insan biasa..

My photo
aku hanya insan biasa...tiada yg lebih tapi banyak yg kurangnya..menulis itu jiwaku.. aku menulis Dari hati ke hati..aku suka menyelami hati..mencari kekuatan dalam kelemahan..aku belajar memahami dgn setiap KETENTUAN ILAHI..dan setelahku temui dan ku sematkan dihati.."Bila kita tak bahagia skg tidak bermakna kita takkan RASA KEBAHAGIAAN ITU SAMPAI BILA2.. Sabar dgn dugaan, Tabah dgn penderitaan, Ikhlas dalam setiap perubahan, InsyaALLAH,"SAKIT" TU HILANG YG TINGGAL ADALAH HARI2 MENDATANG YG ALLAH SEDIAKAN DGN SEJUTA KELEBIHAN DARI DERITA YG PERNAH KITA TANGISKAN.

Tuesday, March 6, 2012

Suatu  ketika  dulu  ku fikir  kau  adalah  PELENGKAP  HIDUPKU…
bila  kata  kau   kita  sama2  pernah  melalui  WAKTU  DUKA..
ku  memahami  segala  yg kau rasa…
kau  umpama   sebahagian hidupku  yg  hilang  suatu  ketika  dulu
kita  bahagia…hingga  dicemburui   sang  DERITA…
ketawa  bersama, bergurau  senda..
itu  semua  makanan  harian  kita 
sehari  tak  bertanya  khabar  pasti  mengundang  RESAH  DIJIWA…
tapi  keindahannya  hanya  sementara…
bila  semua  itu  IBARAT  MIMPI  DALAM CINTA  KITA…
air  mata  ini  menggantikan  kau  yg telah  pergi…
menemani  siang  malam ku..
seakan  memujuk  hati  ini  agar  hentikanlah  TANGISAN INI ..
mengapa  dugaan  ini  begitu  berat  sekali?
mengapa  diragut  kebahagian ini?
Ya  Robb…ku  bermohon  berikan  aku  SEMANGAT  agar  dapat  menghadapi  UJIAN2   YG  BEGITU  MENGUJI  HATI…

~babylove~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...