Aku hanya Insan biasa..

My photo
aku hanya insan biasa...tiada yg lebih tapi banyak yg kurangnya..menulis itu jiwaku.. aku menulis Dari hati ke hati..aku suka menyelami hati..mencari kekuatan dalam kelemahan..aku belajar memahami dgn setiap KETENTUAN ILAHI..dan setelahku temui dan ku sematkan dihati.."Bila kita tak bahagia skg tidak bermakna kita takkan RASA KEBAHAGIAAN ITU SAMPAI BILA2.. Sabar dgn dugaan, Tabah dgn penderitaan, Ikhlas dalam setiap perubahan, InsyaALLAH,"SAKIT" TU HILANG YG TINGGAL ADALAH HARI2 MENDATANG YG ALLAH SEDIAKAN DGN SEJUTA KELEBIHAN DARI DERITA YG PERNAH KITA TANGISKAN.

Tuesday, March 6, 2012

Dengarkanlah….
kasih  sayang   ku  ini  ..
yg  lahir  dari  hati…
ku  coretkan  diatas sehelai  kertas…
ku  tulis  namamu  yg  sering  berlegar  dihati…
yg   telah  ku  janjikan  pada diri  bahawa  kau  menjadi  pemilik  hati..
dan ketukan  pintu  dihati  telah  pun  berhenti  bila  nama mu  ku  simpul  mati..
kata mu  akan  kau bina  ISTANA  BERDINDINGKAN  KESETIAAN..
DAN  JANJIKU AKAN  KU  PAGARKAN  DGN KEJUJURAN
utk  kita  jadikan  KEKUATAN  DALAM  PERHUBUNGAN.
andai  ada  salahfaham  diantara  kita…
tawanlah  hati  dgn  KEIMANAN.

~babylove~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...