Aku hanya Insan biasa..

My photo
aku hanya insan biasa...tiada yg lebih tapi banyak yg kurangnya..menulis itu jiwaku.. aku menulis Dari hati ke hati..aku suka menyelami hati..mencari kekuatan dalam kelemahan..aku belajar memahami dgn setiap KETENTUAN ILAHI..dan setelahku temui dan ku sematkan dihati.."Bila kita tak bahagia skg tidak bermakna kita takkan RASA KEBAHAGIAAN ITU SAMPAI BILA2.. Sabar dgn dugaan, Tabah dgn penderitaan, Ikhlas dalam setiap perubahan, InsyaALLAH,"SAKIT" TU HILANG YG TINGGAL ADALAH HARI2 MENDATANG YG ALLAH SEDIAKAN DGN SEJUTA KELEBIHAN DARI DERITA YG PERNAH KITA TANGISKAN.

Tuesday, March 6, 2012


Aku  tahu  semua  itu…
bila  segala  rasaku  hilang  begitu..
Aku  tahu  semua  itu..
bila  segala  kata2  mu  hanya  dongeng  bagimu…
Aku tahu  semua  itu…
bila  sayangmu  hanya  persinggahan  semata….
Aku  tahu  semua  itu…
bila  aku  masih  DIPERSALAHKAN   DIATAS  KESALAHAN  YG  TIDAK  PERNAH  AKU  LAKUKAN…
Aku  tahu  semua  itu….
bila  aku  sudah  tidak  mahu  mengingatimu…
walau   ada  kenangan  yg  indah  dulu,
kau  sakitkan  hatiku  yg  terlalu…
hingga   membuat  aku  tidak  mahu  mengenang  masa  laluku..
hebatnya  kamu…
yg  telah  membuat luka  dari  sebuah  CINTA YG MULIA.

~babylove~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...