Aku hanya Insan biasa..

My photo
aku hanya insan biasa...tiada yg lebih tapi banyak yg kurangnya..menulis itu jiwaku.. aku menulis Dari hati ke hati..aku suka menyelami hati..mencari kekuatan dalam kelemahan..aku belajar memahami dgn setiap KETENTUAN ILAHI..dan setelahku temui dan ku sematkan dihati.."Bila kita tak bahagia skg tidak bermakna kita takkan RASA KEBAHAGIAAN ITU SAMPAI BILA2.. Sabar dgn dugaan, Tabah dgn penderitaan, Ikhlas dalam setiap perubahan, InsyaALLAH,"SAKIT" TU HILANG YG TINGGAL ADALAH HARI2 MENDATANG YG ALLAH SEDIAKAN DGN SEJUTA KELEBIHAN DARI DERITA YG PERNAH KITA TANGISKAN.

Sunday, October 6, 2013

Usah berputus asa dengan harapan

Assalamualaikum...

Selamat Pagi Cinta dan hati...
selamat pagi sahabat alam maya
semoga sentiasa dlm lindunganNYA

selamat berhujung minggu..
pada yg merancang nak pergi shopping tu
pastikan membeli barang2 KEPERLUAN BUKAN KEMAHUAN
berbelanja biar ikut KEMAMPUAN
BERSEDERHANA DALAM SEGALA HAL..OK 

~babylove~
di desa..aman dan tenang
nyanyian ombak dan kicauan burung bermain rentak di pagi hari
cantiknya ciptaanMU YA ROBBI...
16 zulkaedah 22 sept 2013
7.08am

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...