Aku hanya Insan biasa..

My photo
aku hanya insan biasa...tiada yg lebih tapi banyak yg kurangnya..menulis itu jiwaku.. aku menulis Dari hati ke hati..aku suka menyelami hati..mencari kekuatan dalam kelemahan..aku belajar memahami dgn setiap KETENTUAN ILAHI..dan setelahku temui dan ku sematkan dihati.."Bila kita tak bahagia skg tidak bermakna kita takkan RASA KEBAHAGIAAN ITU SAMPAI BILA2.. Sabar dgn dugaan, Tabah dgn penderitaan, Ikhlas dalam setiap perubahan, InsyaALLAH,"SAKIT" TU HILANG YG TINGGAL ADALAH HARI2 MENDATANG YG ALLAH SEDIAKAN DGN SEJUTA KELEBIHAN DARI DERITA YG PERNAH KITA TANGISKAN.

Sunday, October 6, 2013

RINDUnya kita biarlah hanya DIA YG TAHU

Abaikan saja orang-orang yang membencimu akan muncul waktumu dinanti oleh mereka yang mencintaimu

jangan sampai hati kita penuh disesaki rasa iri dan benci sampaikan tiada tempat untuk yang dicintai

Perlukah merasa KESAL? dia tertawa KITA menderita?| kita mengira berlapiknya SENGSARA dan dia CERIA ... 

ADA BAIKNYA MEMENDAM RINDU...DAN HANYA 'DIA' YG TAHU | tertawanya dia kita bahagia  
MENDOAKANNYA SETIAP MASA...SIAPA DIA?
MENANTI HADIRNYA DIA...
YG SOLEH LAGI BERBUDI
tiada berharta cukup dgn RAJIN BERUSAHA..
tak MENGGODA DGN AYAT2 CINTA
TAPI DGN 'KESOLEHANNYA' menjerat hati...
semoga dia akan muncul satu hari nanti 

~babylove~
*SELAMAT MALAM CINTA  *

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...