Aku hanya Insan biasa..

My photo
aku hanya insan biasa...tiada yg lebih tapi banyak yg kurangnya..menulis itu jiwaku.. aku menulis Dari hati ke hati..aku suka menyelami hati..mencari kekuatan dalam kelemahan..aku belajar memahami dgn setiap KETENTUAN ILAHI..dan setelahku temui dan ku sematkan dihati.."Bila kita tak bahagia skg tidak bermakna kita takkan RASA KEBAHAGIAAN ITU SAMPAI BILA2.. Sabar dgn dugaan, Tabah dgn penderitaan, Ikhlas dalam setiap perubahan, InsyaALLAH,"SAKIT" TU HILANG YG TINGGAL ADALAH HARI2 MENDATANG YG ALLAH SEDIAKAN DGN SEJUTA KELEBIHAN DARI DERITA YG PERNAH KITA TANGISKAN.

Wednesday, January 30, 2013

Cerita cinta

Cerita ku utk mu....mungkin ada yg pernah mengalaminya..

Pada suatu hari ada seorang kanak2 perempuan bermain di taman...sedang dia bermain dia terjumpa sekeping gambar budak lelaki yg hampir dipijaknya..diambilnya gambar itu lalu dia simpan sehinggalah dia berkahwin dan suami dia ternampak lalu bertanya
"gambar siapa ni?"
lalu dia menjawap "cinta pertama saya "
dalam senyum suami dia pun berkata.."abang kehilangan gambar ini
ketika abang berusia 8tahun.."

SWEETKAN?KALAU DAH JODOH TAK KEMANA~
;)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...