Aku hanya Insan biasa..

My photo
aku hanya insan biasa...tiada yg lebih tapi banyak yg kurangnya..menulis itu jiwaku.. aku menulis Dari hati ke hati..aku suka menyelami hati..mencari kekuatan dalam kelemahan..aku belajar memahami dgn setiap KETENTUAN ILAHI..dan setelahku temui dan ku sematkan dihati.."Bila kita tak bahagia skg tidak bermakna kita takkan RASA KEBAHAGIAAN ITU SAMPAI BILA2.. Sabar dgn dugaan, Tabah dgn penderitaan, Ikhlas dalam setiap perubahan, InsyaALLAH,"SAKIT" TU HILANG YG TINGGAL ADALAH HARI2 MENDATANG YG ALLAH SEDIAKAN DGN SEJUTA KELEBIHAN DARI DERITA YG PERNAH KITA TANGISKAN.

Wednesday, January 30, 2013

Berdoalah selalu dan lepaskan apa yg MEMBEBANKAN

Sahabat..teruskan perjalanan hari ini dgn penuh semangat dan keyakinan ya..
andai ada masalah yg belum diselesaikan usah BERDUKA..
ALLAH s.w.t ada tempat meminta..
jgn sesekali berputus asa..
... tak dikabulkan DOA kita hari ini
tak bermakna kita harus menghentikannya...
DIA suka menguji hambaNYA..
MELIHAT SEJAUH MANA KESUNGGUHAN KITA...

Daripada Abu Hurairah bahawa Nabi SAW bersabda bermaksud;

” Allah sentiasa memperkenankan doa seseorang hamba selama doa itu tidak mengandungi ( perkara ) dosa, ( perkara yang ) memutuskan silaturahim dan selama tidak meminta supaya cepat-cepat diperkenankan. “dan jgn lupa SENYUM SOKMO YE ;)

Nukilan --------------->hamba yg banyak kekurangan dari lebihnya
namun hamba bersyukur dgn apa yg diberiNYA (^_^) ~babylove~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...