Aku hanya Insan biasa..

My photo
aku hanya insan biasa...tiada yg lebih tapi banyak yg kurangnya..menulis itu jiwaku.. aku menulis Dari hati ke hati..aku suka menyelami hati..mencari kekuatan dalam kelemahan..aku belajar memahami dgn setiap KETENTUAN ILAHI..dan setelahku temui dan ku sematkan dihati.."Bila kita tak bahagia skg tidak bermakna kita takkan RASA KEBAHAGIAAN ITU SAMPAI BILA2.. Sabar dgn dugaan, Tabah dgn penderitaan, Ikhlas dalam setiap perubahan, InsyaALLAH,"SAKIT" TU HILANG YG TINGGAL ADALAH HARI2 MENDATANG YG ALLAH SEDIAKAN DGN SEJUTA KELEBIHAN DARI DERITA YG PERNAH KITA TANGISKAN.

Friday, October 26, 2012

Tak akan ku guris hatimu kerna kamu KESAYANGANKU

Tidak pernah ku membenci
apalagi membuangmu dari hati
ku mohon kemaafan andai kamu terguris hati..
ketahuilah sayangku
kamu adalah KESAYANGANKU HINGGA AKHIR NANTI
mana mungkin ku berniat MELUKAKAN HATI..
tiada yg salah antara kita
andai ada mungkin ianya dari ku
kerna begitu menyayangimu hingga ke lubuk jiwa
...
tidak ku nafikan sesekali rasa PERIH dihati
ku rasa lagi...tapi itu tidak bermakna HATIMU KU GURIS UTK MEMBALAS RASA SAKIT INI...
Andai kamu rasa apa yg ada dihati ini..
tentu kamu tahu BETAPA DALAM RASA CINTAKU..
Cinta ini tak pernah ku luah pada SESIAPA kecuali
pada YG ESA tempat ku BERMANJA..
DAN RINDU...ANDAI ADA GETARANNYA
ITULAH RINDUKU YG BERLEGAR DIHATIMU..
Salam Sayang DARIKU UTKMU
KAMU CINTA TERAKHIRKU~


~babylove~
~Andai kamu kenal hatiku kamu tahu...~

 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...