Aku hanya Insan biasa..

My photo
aku hanya insan biasa...tiada yg lebih tapi banyak yg kurangnya..menulis itu jiwaku.. aku menulis Dari hati ke hati..aku suka menyelami hati..mencari kekuatan dalam kelemahan..aku belajar memahami dgn setiap KETENTUAN ILAHI..dan setelahku temui dan ku sematkan dihati.."Bila kita tak bahagia skg tidak bermakna kita takkan RASA KEBAHAGIAAN ITU SAMPAI BILA2.. Sabar dgn dugaan, Tabah dgn penderitaan, Ikhlas dalam setiap perubahan, InsyaALLAH,"SAKIT" TU HILANG YG TINGGAL ADALAH HARI2 MENDATANG YG ALLAH SEDIAKAN DGN SEJUTA KELEBIHAN DARI DERITA YG PERNAH KITA TANGISKAN.

Friday, October 26, 2012

Ada seorang wanita itu...

Ada seorang wanita itu...
HATInya keras...sukar menerima cinta
tapi akhirnya dia TERTEWAS..
Ada seorang wanita itu...
Betapa dia IKHLAS dgn menerima cinta
tapi apakan daya KASIHNYA dipersenda...
Ada seorang wanita itu..
katanya LUKANYA DULU TAK SEPEDIH INI..
tapi DIJAHITNYA JUGA LUKA INI
...
agar dapat dirawat dgn sendiri...
Ada seorang wanita itu..
merasa PELIK terhadap INSAN YG DIA CINTAI..
dulu dan kini berbeza sekali
paling MENYEDIHKAN katanya..
cintanya dikatakan "SIMPATI" oleh sidia yg dicintai...
Ada seorang wanita itu...
menjadi semakin KELIRU bila sidia yg dicintai
mengakui KELIRU..
DAN ADA SEORANG WANITA ITU PUN BERKATA
"TANYALAH DIRI TANYALAH HATI PASTI DIKETEMUKAN JAWAPANNYA NANTI"

 ~ babylove~
sept 2012
~belajarlah jadi BERANI~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...