Aku hanya Insan biasa..

My photo
aku hanya insan biasa...tiada yg lebih tapi banyak yg kurangnya..menulis itu jiwaku.. aku menulis Dari hati ke hati..aku suka menyelami hati..mencari kekuatan dalam kelemahan..aku belajar memahami dgn setiap KETENTUAN ILAHI..dan setelahku temui dan ku sematkan dihati.."Bila kita tak bahagia skg tidak bermakna kita takkan RASA KEBAHAGIAAN ITU SAMPAI BILA2.. Sabar dgn dugaan, Tabah dgn penderitaan, Ikhlas dalam setiap perubahan, InsyaALLAH,"SAKIT" TU HILANG YG TINGGAL ADALAH HARI2 MENDATANG YG ALLAH SEDIAKAN DGN SEJUTA KELEBIHAN DARI DERITA YG PERNAH KITA TANGISKAN.

Saturday, September 8, 2012

Semuanya kerana saya sayangkan awak

Awak...
Tolong jangan LIKE setiap KOMEN SAYA..
dan tolong jangan KOMEN setiap kali saya beri pandangan ..
bukan saya BENCI awak..
tapi SAYA TAKUT TAK DAPAT MELUPAKAN AWAK...
Bukankah awak nak saya lupakan AWAK?
...
(walaupun sebenarnya mmg saya tak boleh nak lupakan awak)
Awak tahu kali TERAKHIR awak komen
saya MENANGIS tanpa henti..walaupun hanya sepatah KOMEN awak.
Awak tahukan awak adalah JANTUNG HATI SAYA..
dari dulu lagi awak dah manjakan saya..
KATA2 YG PALING SAYA TAK BOLEH LUPA BILA AWAK KATA
"INI ADALAH KALI PERTAMA AWAK SMS DALAM HIDUP AWAK"
Masa tu rasa BERUNTUNGNYA SAYA...
jadi bila awak dah PERGI DALAM HIDUP SAYA...
HATI SAYA JADI BEKU...
Saya ibarat kehilangan IRAMA dalam KATA2 CINTA
sbb itu saya tak nak awak LIKE ATAU KOMEN lagi...
Awak...
bukan mudah saya nk jatuh cinta dgn awak..
dan bukan mudah saya nak lupakan awak..
Mungkin bunyi macam KEJAM bila tak benarkan awak like atau komen lagi..
TAPI LAGI KEJAM BILA AWAK TINGGALKAN SAYA BEGITU JE.....
DAN PALING KEJAM BILA AWAK KATA ITU SEMUA
"KESILAPAN"
SAYA ATAU AWAK YG KEJAM?

~babylove~
Sayakah yg KEJAM?

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...