Aku hanya Insan biasa..

My photo
aku hanya insan biasa...tiada yg lebih tapi banyak yg kurangnya..menulis itu jiwaku.. aku menulis Dari hati ke hati..aku suka menyelami hati..mencari kekuatan dalam kelemahan..aku belajar memahami dgn setiap KETENTUAN ILAHI..dan setelahku temui dan ku sematkan dihati.."Bila kita tak bahagia skg tidak bermakna kita takkan RASA KEBAHAGIAAN ITU SAMPAI BILA2.. Sabar dgn dugaan, Tabah dgn penderitaan, Ikhlas dalam setiap perubahan, InsyaALLAH,"SAKIT" TU HILANG YG TINGGAL ADALAH HARI2 MENDATANG YG ALLAH SEDIAKAN DGN SEJUTA KELEBIHAN DARI DERITA YG PERNAH KITA TANGISKAN.

Saturday, September 8, 2012

Kasihku abadi selamanya.

Kasih kita bagaikan ceria biru hamparan laut...
namun sesekali mendungnya tak dpt berselindung..
dan kehangatan air mata ini yg sering mengalir dikala rindu yg terlalu..
ku cuba tutup dgn SENYUMAN PALSUKU..
hanya kerna tidak mahu BERKONGSI ...

RASA SEDIHKU..
kamu yg ku rindu
kamu juga yg MENDUSTAI aku..tapi apakan dayaku...
BILA CINTA KU PADAMU HANYA TAHU BERSABAR DGN SEGALA KATA2 BERDARAHMU...
Aku tetap aku...tak akan RAPUH HATIKU..
DAN Kasihku abadi selamanya....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...