Aku hanya Insan biasa..

My photo
aku hanya insan biasa...tiada yg lebih tapi banyak yg kurangnya..menulis itu jiwaku.. aku menulis Dari hati ke hati..aku suka menyelami hati..mencari kekuatan dalam kelemahan..aku belajar memahami dgn setiap KETENTUAN ILAHI..dan setelahku temui dan ku sematkan dihati.."Bila kita tak bahagia skg tidak bermakna kita takkan RASA KEBAHAGIAAN ITU SAMPAI BILA2.. Sabar dgn dugaan, Tabah dgn penderitaan, Ikhlas dalam setiap perubahan, InsyaALLAH,"SAKIT" TU HILANG YG TINGGAL ADALAH HARI2 MENDATANG YG ALLAH SEDIAKAN DGN SEJUTA KELEBIHAN DARI DERITA YG PERNAH KITA TANGISKAN.

Saturday, September 22, 2012

Buat dia yg ku rindui

Buat dia yg ku rindui...
Ku berharap kamu dalam keadaan baik2 sahaja...
kerna semalam ku bermimpi...
kamu telah pergi...
bimbangnya hati andai ianya benar2 nyata.
tak mahu ku taburi bumi ini dgn AIR MATA PERMERGIANMU KE ALAM SANA...
bukan tak mahu menerima QADA DAN QADAR ILAHI
cuma rasa KASIH INI sudah tentu menitiskan apatah lagi kamu cinta kesayangan hati..
namun tetap sahaja ku pohon DOA kehadrat ILAHI ...
agar dirimu dilindungi ILAHI...
Semoga ajalmu lambat lagi..
biar kita tak saling memiliki..aku masih ingin melihatmu didunia ini...

~babylove~
~biar aku yg pergi dulu kerna aku tak mahu adanya aku tanpa kamu~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...