Aku hanya Insan biasa..

My photo
aku hanya insan biasa...tiada yg lebih tapi banyak yg kurangnya..menulis itu jiwaku.. aku menulis Dari hati ke hati..aku suka menyelami hati..mencari kekuatan dalam kelemahan..aku belajar memahami dgn setiap KETENTUAN ILAHI..dan setelahku temui dan ku sematkan dihati.."Bila kita tak bahagia skg tidak bermakna kita takkan RASA KEBAHAGIAAN ITU SAMPAI BILA2.. Sabar dgn dugaan, Tabah dgn penderitaan, Ikhlas dalam setiap perubahan, InsyaALLAH,"SAKIT" TU HILANG YG TINGGAL ADALAH HARI2 MENDATANG YG ALLAH SEDIAKAN DGN SEJUTA KELEBIHAN DARI DERITA YG PERNAH KITA TANGISKAN.

Saturday, September 22, 2012

Awak...

Awak...
Saya taklah sesolehah yg awak sangka...
cuma saya hanya berpegang pada ajaran org tua saya
"Buat apa yg disuruh ALLAH dan jauh apa yg dilarangNYA"
dan saya juga biasa2 aje...
cuma semenjak saya mengenali awak...
...
saya dapat rasa yg ALLAH kirimkan awak utk saya...
sebabnya?
entahlah...cuma semenjak saya mengenali awak...
saya dapati diri saya semakin mendekatkan diri pada ILAHI...
malah bila awak tak ditakdirkan utk saya...
saya masih pegang nasihat2 awak...
dan hingga kini bila ada yg kata awak yg dulu tu adalah PALSU...
saya tetap tak peduli...
kerana kalau betullah dulu hanya lakonan awak nk curi hati saya...
saya tetap BERSYUKUR kerana awak benar2 dah mengubah saya..
awak buat saya tahu APA ITU CINTA...
DAN BERATNYA RASA RINDU....
dan awak juga dah PECAHKAN EGO SAYA DARI UTK MENERIMA CINTA...
Awak...terima kasih!
Awak...SAYA TETAP SAYANG AWAK...
Awak jaga diri k...
MISS U ♥

~babylove~
~kemana je awak berada...saya tetap disisi hati awak~
 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...