Aku hanya Insan biasa..

My photo
aku hanya insan biasa...tiada yg lebih tapi banyak yg kurangnya..menulis itu jiwaku.. aku menulis Dari hati ke hati..aku suka menyelami hati..mencari kekuatan dalam kelemahan..aku belajar memahami dgn setiap KETENTUAN ILAHI..dan setelahku temui dan ku sematkan dihati.."Bila kita tak bahagia skg tidak bermakna kita takkan RASA KEBAHAGIAAN ITU SAMPAI BILA2.. Sabar dgn dugaan, Tabah dgn penderitaan, Ikhlas dalam setiap perubahan, InsyaALLAH,"SAKIT" TU HILANG YG TINGGAL ADALAH HARI2 MENDATANG YG ALLAH SEDIAKAN DGN SEJUTA KELEBIHAN DARI DERITA YG PERNAH KITA TANGISKAN.

Sunday, July 8, 2012

Dia

Dia...
Tenang bila berbicara..
nama Allah tidak pernah lekang dari setiap kata2nya.
Dia..
Seperti insan lain ada kekurangannya...
bila marah dia DIAM..TAPI MASIH TETAP UKIRKAN SENYUMANNYA.
Dia..
tidak KAYA harta tapi KAYA PENGETAHUAN AGAMA DAN BUDI BAHASA...
Dia..
cukup menghormati WANITA..baginya sesiapa yg tidak menghormati kaum hawa umpama tidak menghormati IBU,KAKAK DAN ADIK PEREMPUAN mereka sendiri...
Dia..selalu hadir dalam mimpiku
walau wajahnya masih samar2 tidak dpt ku lihat jelas...
SIAPA DIA AKU TIDAK TAHU...
TAPI DIA SERING HADIR DLM MIMPIKU..
MOGA DIA HADIR DALAM KEHIDUPANKU..SIAPA PUN DIA
AKU PASTI DIA PILIHAN ILAHI UTK KU~

~babylove~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...