Aku hanya Insan biasa..

My photo
aku hanya insan biasa...tiada yg lebih tapi banyak yg kurangnya..menulis itu jiwaku.. aku menulis Dari hati ke hati..aku suka menyelami hati..mencari kekuatan dalam kelemahan..aku belajar memahami dgn setiap KETENTUAN ILAHI..dan setelahku temui dan ku sematkan dihati.."Bila kita tak bahagia skg tidak bermakna kita takkan RASA KEBAHAGIAAN ITU SAMPAI BILA2.. Sabar dgn dugaan, Tabah dgn penderitaan, Ikhlas dalam setiap perubahan, InsyaALLAH,"SAKIT" TU HILANG YG TINGGAL ADALAH HARI2 MENDATANG YG ALLAH SEDIAKAN DGN SEJUTA KELEBIHAN DARI DERITA YG PERNAH KITA TANGISKAN.

Sunday, July 8, 2012

Biar Zaman berubah,jangan sesekali Agama diubah

"Hebatnya" seorang lelaki bila dia memuliakan ORANG TUANYA DARI SEGALANYA...

"Mulianya" seorang WANITA bila dia menghormati SUAMINYA DARI SEGALANYA...

"Machonya"seorang LELAKI bila dia dapat MENGAJAR ISTERINYA MEMBACA AL QURAN DAN BERJEMAAH BERSAMA

"Anggunnya"seorang WANITA bila dia dapat menjaga MALUNYA TANPA RAGU..

BIAR ZAMAN BERUBAH JANGAN SESEKALI AGAMA DIUBAH..
HIDUP BERJUNJUNGKAN DUNIA HANYA BAHAGIA SEMENTARA..
HIDUP BERLANDASKAN AGAMA DAN SURUHAN YG ESA
KEBAHAGIAANYA TERASA HINGGA KE LUBUK JIWA~


~babylove~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...