Aku hanya Insan biasa..

My photo
aku hanya insan biasa...tiada yg lebih tapi banyak yg kurangnya..menulis itu jiwaku.. aku menulis Dari hati ke hati..aku suka menyelami hati..mencari kekuatan dalam kelemahan..aku belajar memahami dgn setiap KETENTUAN ILAHI..dan setelahku temui dan ku sematkan dihati.."Bila kita tak bahagia skg tidak bermakna kita takkan RASA KEBAHAGIAAN ITU SAMPAI BILA2.. Sabar dgn dugaan, Tabah dgn penderitaan, Ikhlas dalam setiap perubahan, InsyaALLAH,"SAKIT" TU HILANG YG TINGGAL ADALAH HARI2 MENDATANG YG ALLAH SEDIAKAN DGN SEJUTA KELEBIHAN DARI DERITA YG PERNAH KITA TANGISKAN.

Tuesday, June 26, 2012

Selamat Malam Cinta hatiku

Bahagiakah dia...
walaupun bukan dgn ku ...
Lupakah dia TENTANG AKU?
DIMANA SUATU KETIKA DULU
aku dan dia BERKONGSI CERITA LUKA YG LALU?
Mungkin dia sudah pun JAUH MENINGGALKAN AKU...
Duhai hati..
Sabarlah sayang,
Tabahkan hatimu..biar namaku ditelan waktu
DIA TETAP DIHATIKU
SELAMAT MALAM CINTA HATIKU
Semoga Bahagia sentiasa bersamamu
dulu mungkin kau bersamaku kerna terluka dgn dia
dan kini kau sudah bahagia lalu MELUPAKAN TENTANG "KITA"
Tidak mengapa ..tidak ku berdendam
WALAU SEBESAR MANA HATIKU KAU LUKAKAN~

~babylove~
~ditepi pantai~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...