Aku hanya Insan biasa..

My photo
aku hanya insan biasa...tiada yg lebih tapi banyak yg kurangnya..menulis itu jiwaku.. aku menulis Dari hati ke hati..aku suka menyelami hati..mencari kekuatan dalam kelemahan..aku belajar memahami dgn setiap KETENTUAN ILAHI..dan setelahku temui dan ku sematkan dihati.."Bila kita tak bahagia skg tidak bermakna kita takkan RASA KEBAHAGIAAN ITU SAMPAI BILA2.. Sabar dgn dugaan, Tabah dgn penderitaan, Ikhlas dalam setiap perubahan, InsyaALLAH,"SAKIT" TU HILANG YG TINGGAL ADALAH HARI2 MENDATANG YG ALLAH SEDIAKAN DGN SEJUTA KELEBIHAN DARI DERITA YG PERNAH KITA TANGISKAN.

Tuesday, June 26, 2012

Peritnya hari ini...

Kenangan itu terlalu BERMAKNA UTK KU LUPAKAN...
TAPI TERLALU PEDIH UTK KU TERUS MENGINGATI
Indahnya waktu itu bila dirimu yg dulu
TEMPATKU BERMANJA SELALU...
PERITNYA HARI INI
kerana kamu tidak seperti dulu lagi...
Awak dengarlah,saya rindu sangat kita yang dulu ...
~babylove~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...