Aku hanya Insan biasa..

My photo
aku hanya insan biasa...tiada yg lebih tapi banyak yg kurangnya..menulis itu jiwaku.. aku menulis Dari hati ke hati..aku suka menyelami hati..mencari kekuatan dalam kelemahan..aku belajar memahami dgn setiap KETENTUAN ILAHI..dan setelahku temui dan ku sematkan dihati.."Bila kita tak bahagia skg tidak bermakna kita takkan RASA KEBAHAGIAAN ITU SAMPAI BILA2.. Sabar dgn dugaan, Tabah dgn penderitaan, Ikhlas dalam setiap perubahan, InsyaALLAH,"SAKIT" TU HILANG YG TINGGAL ADALAH HARI2 MENDATANG YG ALLAH SEDIAKAN DGN SEJUTA KELEBIHAN DARI DERITA YG PERNAH KITA TANGISKAN.

Friday, June 29, 2012

Mungkin....

Mungkin aku tak sehebat MADAH PUJANGGA
menyusun bait2 kata terindah utk diperdengarkan buat kamu..

Mungkin aku sudah tidak kau kenang lagi...
malah kau buang jauh dari hati..

Mungkin hanya aku yg HEBAT MENCINTAIMU
sedangkan kamu hanya jadikan aku temanmu dikala sunyi...

lukanya hati ini bila kau perlakukan begitu...
seolah aku TIADA MAKNA DIHATI MU SELAMA INI..

YA...ku akui kau tak pernah menabur janji...
tapi kata2mu yg mengatakan segalanya DARI MATA HATI
apakah itu juga hanya mainan hatimu?
kejamnya kamu MEMPERSENDAKAN
Perasaan dan hati ini....
hingga membuat aku KELIRU DGN RASA YG PERNAH
kau katakan dulu~

~babylove~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...