Aku hanya Insan biasa..

My photo
aku hanya insan biasa...tiada yg lebih tapi banyak yg kurangnya..menulis itu jiwaku.. aku menulis Dari hati ke hati..aku suka menyelami hati..mencari kekuatan dalam kelemahan..aku belajar memahami dgn setiap KETENTUAN ILAHI..dan setelahku temui dan ku sematkan dihati.."Bila kita tak bahagia skg tidak bermakna kita takkan RASA KEBAHAGIAAN ITU SAMPAI BILA2.. Sabar dgn dugaan, Tabah dgn penderitaan, Ikhlas dalam setiap perubahan, InsyaALLAH,"SAKIT" TU HILANG YG TINGGAL ADALAH HARI2 MENDATANG YG ALLAH SEDIAKAN DGN SEJUTA KELEBIHAN DARI DERITA YG PERNAH KITA TANGISKAN.

Friday, June 29, 2012

Mungkin aku hanya sandaran hati

Disaat aku terluka..
kamu sedang BAHAGIA.
Hati ini bertanya
dimana silapnya aku bila sering diperlaku begitu...
Disaat aku DIHINA...
Kau hanya mampu DIAM MEMBISU...
Hati ini bertanya..
dimana dirimu yg dulu yg sering ada disaat aku PERLU..
Disaat aku menyusun RINDU...
KATAMU AKU BUKAN SESIAPA DIHATIMU...
Hati bertanya...
APAKAH BENAR KAMU ITU
DIA KU DULU?
dan kerna itu KU PERGI...
BUKAN PERGI DGN MENANAM BENCI
tidak ku pandai membenci bila CINTA MENYELUBUNGI HATI...
Aku pergi kerna ku tak pandai MENEGAKKAN CINTA YG BAGIMU TIADA MAKNA
Atau lebih tepat lagi
KAMU TIDAK TAHU MENGHARGAI...mungkin juga
AKU HANYA SANDARAN HATI~

~babylove~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...