Aku hanya Insan biasa..

My photo
aku hanya insan biasa...tiada yg lebih tapi banyak yg kurangnya..menulis itu jiwaku.. aku menulis Dari hati ke hati..aku suka menyelami hati..mencari kekuatan dalam kelemahan..aku belajar memahami dgn setiap KETENTUAN ILAHI..dan setelahku temui dan ku sematkan dihati.."Bila kita tak bahagia skg tidak bermakna kita takkan RASA KEBAHAGIAAN ITU SAMPAI BILA2.. Sabar dgn dugaan, Tabah dgn penderitaan, Ikhlas dalam setiap perubahan, InsyaALLAH,"SAKIT" TU HILANG YG TINGGAL ADALAH HARI2 MENDATANG YG ALLAH SEDIAKAN DGN SEJUTA KELEBIHAN DARI DERITA YG PERNAH KITA TANGISKAN.

Saturday, June 2, 2012

Dimana-mana ada kamu.

Ku  pejam  mata  ada KAMU,
Ku  buka   mata  ada  KAMU,
Ku  toleh  ke  belakang  ada  KAMU,
Ku  pandang  ke  hadapan  ada  KAMU,
Ku pandang  ke kanan dan ke kiri juga ada kamu
walaupun ia cuma BAYANGANMU...
Semakin jauh  ku berlari..
Semakin dekat nama mu dihati..
Maafkan aku kerna tidak  dapat  melupakan mu seperti pinta mu
kerana cintaku terlalu dalam dan adalah sukar utk ku GALI DAN KU BUANG  TERUS  DARI  HATI...
Inilah kelemahanku...
aku tidak  sehebatmu yg dapat melupakan cinta kita dgn  SEKELIP  MATA
kerana itulah  DIMANA-MANA ADA  KAMU~

~babylove~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...