Aku hanya Insan biasa..

My photo
aku hanya insan biasa...tiada yg lebih tapi banyak yg kurangnya..menulis itu jiwaku.. aku menulis Dari hati ke hati..aku suka menyelami hati..mencari kekuatan dalam kelemahan..aku belajar memahami dgn setiap KETENTUAN ILAHI..dan setelahku temui dan ku sematkan dihati.."Bila kita tak bahagia skg tidak bermakna kita takkan RASA KEBAHAGIAAN ITU SAMPAI BILA2.. Sabar dgn dugaan, Tabah dgn penderitaan, Ikhlas dalam setiap perubahan, InsyaALLAH,"SAKIT" TU HILANG YG TINGGAL ADALAH HARI2 MENDATANG YG ALLAH SEDIAKAN DGN SEJUTA KELEBIHAN DARI DERITA YG PERNAH KITA TANGISKAN.

Saturday, June 2, 2012

Aku ingin...tapi bukan dalam mimpi

Aku ingin kau selalu hadir dalam hidupku..

walau hanya dalam mimpi.

aku ingin kau menemani aku ketika aku merasa sepi..

walau hanya dalam mimpi.

aku ingin kau peluk hati ini dan kau belai jiwa ini...

walau hanya dalam mimpi.

aku ingin kau menyapu lembut airmataku dikala aku begitu merinduimu..

walau hanya dalam mimpi.

aku ingin mendengar kau meluahkan betapa kau menyintai aku seperti malam menyintai bintang..

walau hanya dalam mimpi.

aku ingin menjadi pendengar segala nasihat2mu

walau hanya dalam mimpi.

dan aku ingin kau menjadi yg HALAL buat aku tapi

BUKAN DALAM MIMPI~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...