Aku hanya Insan biasa..

My photo
aku hanya insan biasa...tiada yg lebih tapi banyak yg kurangnya..menulis itu jiwaku.. aku menulis Dari hati ke hati..aku suka menyelami hati..mencari kekuatan dalam kelemahan..aku belajar memahami dgn setiap KETENTUAN ILAHI..dan setelahku temui dan ku sematkan dihati.."Bila kita tak bahagia skg tidak bermakna kita takkan RASA KEBAHAGIAAN ITU SAMPAI BILA2.. Sabar dgn dugaan, Tabah dgn penderitaan, Ikhlas dalam setiap perubahan, InsyaALLAH,"SAKIT" TU HILANG YG TINGGAL ADALAH HARI2 MENDATANG YG ALLAH SEDIAKAN DGN SEJUTA KELEBIHAN DARI DERITA YG PERNAH KITA TANGISKAN.

Sunday, May 20, 2012

Setiap perjalanan hidup kita pasti ada suka dan duka

Sahabat sekelian...
setiap perjalanan hidup kita pasti ada suka dan duka,
kadang kita tidak menyangka sesuatu yg terjadi dalam hidup kita,
seperti diuji dgn pekara yg tak disangka2,
juga bila jatuh cinta setelah berjanji tidak mahu bercinta lagi,
dan ia lebih indah bila
"kita jatuh cinta dgn seseorang yg membuat kita semakin dekat pada yg ESA"DAN PALING SEDIH BILA KITA TIDAK DAPAT HIDUP BERSAMANYA...
apa pun jawapan pada setiap persoalannya..
jangan biarkan ia menjadi teka teki,
andai ada JODOH,
berpisah mcmana pun akan bertemu juga begitu juga sebaliknya...
JANGAN  BIARKAN SEMANGAT KITA  HILANG  KERANA  KURANG KEYAKINAN...
BELAJAR  MENERIMA  SEGALA  KETENTUAN,
CINTAI  SESUATU  PEKARA ATAUPUN CINTAI SESEORANG DGN PENUH KEIKHLASAN..
SERAHKAN PADA YG  ESA  DISAMPING  KITA  BERUSAHA..
INSYA'ALLAH  KEJAYAAN  MILIK KITA ^_^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...