Aku hanya Insan biasa..

My photo
aku hanya insan biasa...tiada yg lebih tapi banyak yg kurangnya..menulis itu jiwaku.. aku menulis Dari hati ke hati..aku suka menyelami hati..mencari kekuatan dalam kelemahan..aku belajar memahami dgn setiap KETENTUAN ILAHI..dan setelahku temui dan ku sematkan dihati.."Bila kita tak bahagia skg tidak bermakna kita takkan RASA KEBAHAGIAAN ITU SAMPAI BILA2.. Sabar dgn dugaan, Tabah dgn penderitaan, Ikhlas dalam setiap perubahan, InsyaALLAH,"SAKIT" TU HILANG YG TINGGAL ADALAH HARI2 MENDATANG YG ALLAH SEDIAKAN DGN SEJUTA KELEBIHAN DARI DERITA YG PERNAH KITA TANGISKAN.

Sunday, May 20, 2012

Kekuatan cinta datangnya dari dua hati

Tuan hamba,
walau dimana tuan hamba berada jangan dilupa hamba disini,
walau segembira mana pun keadaan ingatlah hamba disini yg sering mendoakan,
hamba menyepikan diri bukan kerana membenci
tapi kerana terlalu sarat cinta dihati,
hamba sedar siapalah diri ini,
hamba hanyalah pencinta setia yg begitu banyak kekurangan diri,
Tuan hamba,
sebegitu lama hamba menjauhkan diri...
tahukah betapa dalam cinta ini BERNYANYI DIDALAM HATI.
dalam setiap saat dan disetiap hamba mencium sejadah berbisik terhadap ILAHI,
disetiap itu jugalah wajah  tuan hamba yg muncul dan menyelinap terus ke JIWA,
ENTAH MENGAPA..semakin cuba melupakan semakin hamba menjadi sayang...
tapi hamba takut...
takut utk berterus terang kerna hamba BIMBANG JAWAPAN NANTI JAWAPAN YG KECUNDANG...
kerna itu hamba mendiamkan diri..kerna bagi hamba
KEKUATAN  CINTA  DATANGNYA  DARI DUA HATI
BUKAN  DARI  HATI  YG  BERBELAH  BAGI~

~babylove~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...