Aku hanya Insan biasa..

My photo
aku hanya insan biasa...tiada yg lebih tapi banyak yg kurangnya..menulis itu jiwaku.. aku menulis Dari hati ke hati..aku suka menyelami hati..mencari kekuatan dalam kelemahan..aku belajar memahami dgn setiap KETENTUAN ILAHI..dan setelahku temui dan ku sematkan dihati.."Bila kita tak bahagia skg tidak bermakna kita takkan RASA KEBAHAGIAAN ITU SAMPAI BILA2.. Sabar dgn dugaan, Tabah dgn penderitaan, Ikhlas dalam setiap perubahan, InsyaALLAH,"SAKIT" TU HILANG YG TINGGAL ADALAH HARI2 MENDATANG YG ALLAH SEDIAKAN DGN SEJUTA KELEBIHAN DARI DERITA YG PERNAH KITA TANGISKAN.

Thursday, May 17, 2012

Kamu masih tidak tahu

Aku adalah aku...
tak siapa yg faham sikapku,
aku suka senyum dan ketawa walau disaat DUKA BERMAHARAJA LELA DIJIWA,
DAN BILA AKU JATUH CINTA,
aku lebih suka mendiamkan sahaja,
tak pandai utk aku meluah apa yg dirasa,
HANYA KU BERMOHON PADA SANG PENCIPTA.
dan aku sering berbicara dgn YG ESA..
aku bertanya mengapa dia sungguh ISTIMEWA?
DAN  MENGAPA DIA YG KU CINTA?
dan hingga kini tidak ku tahu apa jawapannya atau sememangnya
tiada jawapan utk setiap persoalan
MENGAPA MESTI ADA CINTA?
hanya YG ESA tahu mengapa dia begitu istimewa
hingga tidurku beralaskan bantal yg BASAH DEK AIR MATA,
KERANA TERLALU MENCINTAINYA.....
dan bila riuh rendah disekeliling tidak ku dengar selain
mendengar kata2 gurauannya yg begitu mencuit hati hamba...
Itulah aku...
Selain cinta aku cukup menghormatinya...
aku bermanja dgn rinduku terhadapnya
dia tak tahu....
yg dia tahu aku sudah melupakannya...
Buat diaku...
Andai kamu fikir aku sudah melupakanmu,itu tandanya
kamu masih tidak tahu sedalam dan sebesar mana cintaku padamu...

~babylove~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...