Aku hanya Insan biasa..

My photo
aku hanya insan biasa...tiada yg lebih tapi banyak yg kurangnya..menulis itu jiwaku.. aku menulis Dari hati ke hati..aku suka menyelami hati..mencari kekuatan dalam kelemahan..aku belajar memahami dgn setiap KETENTUAN ILAHI..dan setelahku temui dan ku sematkan dihati.."Bila kita tak bahagia skg tidak bermakna kita takkan RASA KEBAHAGIAAN ITU SAMPAI BILA2.. Sabar dgn dugaan, Tabah dgn penderitaan, Ikhlas dalam setiap perubahan, InsyaALLAH,"SAKIT" TU HILANG YG TINGGAL ADALAH HARI2 MENDATANG YG ALLAH SEDIAKAN DGN SEJUTA KELEBIHAN DARI DERITA YG PERNAH KITA TANGISKAN.

Wednesday, May 16, 2012

Bila kamu tidak berdaya

Aku tahu bukan kamu lupa...
cuma kamu tidak mahu ingat...
kerna kenangan itu walaupun terlalu indah tapi cukup perit utk
diingat buat selama2nya.
Tapi tidak bagiku...
walaupun ianya cukup pedih aku tetap berdegil tidak mahu melupakannya
kerna kamu adalah warna dalam hidupku...
kamu adalah HURUF DALAM SETIAP PERKATAAN YG KELUAR DARI BICARAKU,
KAMU ADALAH MELODI DALAM SETIAP NYANYIAN RINDUKU,
dan kamu SENTIASA MEMAHAMIKU DARI BICARA HATI ...
kerna itu bukan mudah utk ku melupakan segalanya....
kenangan kita bersama TERLALU INDAH DAN ISTIMEWA...
kita tidak pernah bersentuhan tapi kata2 kita sudah cukup menyentuh hati,
namun sedalam mana kasihku padamu,
sebesar mana rinduku padamu...
kamu masih lagi tidak mampu utk BERTARUNG  DALAM  MENANGANI  CINTA  KITA,
dan aku tidak mampu utk BERKATA  APA2 BILA KAMU TIDAK  BERDAYA~

~babylove~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...